söndag 17 januari 2010

Livsglädje som smittar


Blåste lite råkalla isvindar
i tidiga morgontimman


Energiknippan kan var stilla...
ibland


iiii livet ska det absolut finnas
gott om plats för massor av bus
....tycker dessa två


nu har jag allt lyckats brottat ner dig

haha...vad säger du nu då??


skratt...blir det många...
när pippilångstrump-tjejerna
är på G

full fart är det som gäller
... hela tiden


vad säger du Kenia.
ska vi ta en brottningsmatch till??

farbror Placido...han har sprungit han
helt säkert snabbare än isvinden

tre mycket livsglada tjejer


Idag har jag delat upp gänget
4 + 4 + 3
dels för att de ska få lite ombyte
och inte jämt vara alla 11 på en gång
och dels för att de ska få ännu mer egen bustid med matte
Det blåste råkalla isvindar
så jag, som nästan aldrig behöver bära vantar
var tvungen att plocka på mig dem.
Mössa är inte heller någon favorit
men vädret var väldans dominant
idag.... så det var bara att lyda
och stänga in sig i diverse klädesplagg
Söndagsmjuka hälsningar från oss i norr

2 kommentarer:

  1. Men så mysigt ni har det i snön. Där skulle man vara med!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! :) Blir ju alldeles sprattlig av att se dem!

    Brr, här blåser det också kallt, men är inte så många minusgrader. Knaprar panodil i dag, har migränkänningar och försöker göra allt för att migränen inte ska få ett fullt utbrott. Inte sitta vid datorn för mycket så jag tackar för de fina fotona som vi fått ta del av! Ha en trevlig kväll! Kramen! :)

    SvaraRadera