lördag 10 oktober 2009

En frostbiten dag i naturens sköna famn


Storskogen fick klara sig utan oss idag eftersom
älgjakten är återuppstånden igen efter en kort vila
Det blev björnberget som fick ta emot oss i stället.
En lite mer skottsäker plats ...i alla fall kändes det så.

Rona passar på att smaka på Nadias öra i all vänskaplighet
medan Kenia gör allt för att komma på bild

Tittut! Här är jag..igeen. Visst ser du mig matte?

Nadia visar Placido att hon tycker att han är jättefin!
Och vem syns i bakgrunden om inte...Keniaaaa
med ett bus-smile på läpparna

Visst small det??!!
Tyckte precis att jag hörde ett skott.

Uj! Uj! Det är allt bra brant.
Undras om matte törs klättra ända hit upp?
Bäst vi väntar på henne

Inte vet då jag vad ni letar efter..mig kanske
Men hörninini, så liten är jag väl ändå inte

Var sjuttsingen har alla blåbär tagit vägen??

Du och jag Rona. Mmm. Du och jag Nadia.
Vi är allt det "bästaste" av vänner.













Florina och Paqui lyssnar på vår vän kråkans glada
hälsnings krax. Hon brukar ofta flyga med oss en bit på vägen










Livet känns allt bra gott att leva










Kenzo, King och Florina poserar vant













Skickliga bergsklättrare i farten.
Matte har inte en chans att hänga med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar