tisdag 1 december 2009

Happy birthday Korea version

Happy bithday älskade "ungen" min
Nyss, alldeles nyss var du så här liten
Tiden förstår jag mig inte på...
men å andra sidan är det inte år vi ska leva
utan ett liv som ska levas allt vad vi bara kan och orkar.
DU fyller då ofta ditt med nya utmaningar
din höjdrädsla tex. har du verkligen utmanat genom att
i dagarna ha hoppat fallskärm ..i Australien..fritt fall i EN MINUT.
iiiiii...vad det ska ha pirrat..
Tack du härliga dotter min för att du finns i mitt liv.

2 kommentarer:

  1. Hon gör så fantastiska bilder!

    Och tänk att din dotter har hoppat fallskärm! Förstår att du är stolt.

    Vill du gästblogga? Läs mer
    http://zvammel.blogspot.com/2009/11/vill-ni.html

    SvaraRadera
  2. Ja jättestolt över att hon vågar utmana sina rädslor ...stolt över att hon ställer upp på sig själv..sitt hjärtas sanning.
    Tack för din inbjudan och för äran...men just nu kan jag inte ge mig någon tid...vi ska ju ha julafton hos oss och vi har en hel del kvar att göra...måste det ske precis nu, inom en kort framtid? Adventsgodakramar från Humlina

    SvaraRadera