onsdag 4 april 2012

NABUCCO DE VERDI (Nana Mouskouri)



GLAD-A PÅSK-KRAMAR till er ALLA

4 kommentarer:

  1. Hejsan! Trevligt att du tittade in Skogsluva ;-)
    Så våren är här, fast det är inte så varmt än. Idag skiner solen från en blå himmel och det är nästan vindstilla, toppenväder.
    Härlig låt du hittat.. Lyssnade på Nana Mouskouri just igår.. Underbar sångröst!
    I morse tänkte jag sätta mig och hälsa på hos alla bloggare.. Har inte gjort det på ett tag. Men det kom annat i vägen.. Nu har jag tänkt dammsuga här hemma men det känns inte ett dugg lockande.. Skriver lite istället!
    Jag önskar er en härlig påskvecka..
    Kram/Raya

    SvaraRadera
  2. TjohooHej Raya!!
    Har inte heller jag, varit någon flitig kommenterare och inte heller har jag bloggat särskilt ofta. Mitt livsbatteri har varit på "uppladdning" ett tag, så jag har tagit det lugnt, mest varit ute i naturen med gänget.
    Hahaha, här har du en till som tänkt ta ett nappatag med dammsugaren och skurtrasan .... men, men....vill inte...vara en duktig husmor just idag ... försöker hitta lite peppande städmusik, men det går inget vidare det heller. Vet inte riktigt vad jag är på för humör idag, kanske är det solen och vårens starka livskraft som gör att jag helst av allt skulle vilja packa ryggsäcken och ge mig iväg uuuut till skogs med gänget... faaast, nu har solen börjat smälta snön med sin värme, alltså ingen skare längre, den finns bara i tidiga morgontimman... suck :)jag får ge mig till tåls och invänta torsdagens morgontimmar. :) Under tiden går jag och tar mig en lakritsglass som tröst och höjer volymen till Nana mouskouris vackra toner ..fniss
    GoaGladaPåskKramar

    SvaraRadera
  3. Glaaaad påsk till er också mamma!!! Puss puss.

    SvaraRadera
  4. Glad Påsk!! :)
    Kramar!

    SvaraRadera