tisdag 3 april 2012

BARMARKSLÄNGTAN!!!!!!!











4 kommentarer:

  1. Åh, vilka härliga bilder. Vad man längtar...

    SvaraRadera
  2. Goooomorgon Tanja!
    Jaaaaa jisses, vad vi längtar ...gänget och jag. Och tänk.. kenzo kommer att få njuta en sommar till, helt förunderligt fint.
    Varmvattenberedaren är installerad, nu väntar vi på att elektrikern ska komma och koppla strömmen så vi får varmvatten. Nu är det kallvatten till allt, som gäller. läääängtar innerligt efter en skön varm dusch
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Hoppas du nu fått duscha varmt!! :) Kommer nog kännas extra skönt!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Nääääädå.... ingen elektriker i sikte... blir kanske att koka vatten och ta något slags påskbad :) Tänk vilken lycka när varmvattnet dyker upp ... är helt säker på att jag inte skulle ha känt denna längtansglädje om vi inte hade/har varit uten varmvatten i några dar, nähä då skulle det bara vara en självklarhet.Jag gillar när jag får ruskas om lite och bland mina självklarheter och upptäcka hur fantastiskt det är att ha tillgång till varmt vatten
    En underbar påsk önskar jag dig Stora Varma PåskGlada Kramar Humlina

    SvaraRadera