tisdag 17 augusti 2010

... jag ska måla hela världen ....vit


Jag målar....och målar..
Köpte en antik vit färg för att måla soffan, men risken finns att fler möbler åker på att bli vitmålade vare sig de vill eller ej. Det finns nämligen gott om färg kvar och det vore väl synd att spara .... och ute lyser solen så varm och go, medan jag står härinne och målar trallalala. Nämen hörnini, varför låta sig stressas av att solen lyser och värmer och av att hösten sakta men säkert är på väg hitåt och att det minsta man kan begära är väl ändå att passa på att njuta av solen allt vad man bara kan ... innan den sticker på semester .. och tänk .. egentligen, så mycket jag har kvar att dona med utomhus ... se på rackarn, vad fort gräset vuxit..borde nog klippas....fast det örat hör inte jag på....för jag målar och målar...trallilallaaa. och M är i fjällen och fiskar...och kanonkul har jag...hmm, tror att jag ska måla om stolarna.....också...
Min skaparkraft har vaknat till liv...jippiiiii
Målande kraftkramar till er alla

2 kommentarer:

  1. Gud så snyggt! Mina skaparkraft väcks till liv bara av att läsa detta! Du vill inte komma hit och måla lite också? Typ hela vårt kök? ;) Inte? Äsch då... hehehe

    Kram på dig! :)

    SvaraRadera
  2. Tycker jag med....att det blev snyggt.
    Hahaha, du skulle se mig, när jag springer runt med pensel och färg och målar allt vad jag kommer över...vet en som inte kommer att bli allt för överföretjust...men själv stornjuter jag över att skaparglädjen är tillbaka...tjoho...men nu är färgen nästan slut och kommer inte att räcka till att måla klart en liten lavoar..den får lov att se halv-vit ut...det är snyggt det med...:):)inget kan få ner mitt humör idag...jisses så kaxig jag låter
    men guuuu vad skönt att den inre solen börjat lysa igen. Kramisar på dig med

    SvaraRadera