torsdag 6 maj 2010

Tänk ändå, så mycket kärlek ett litet hundhjärta kan rymma

Charlie i snickartagen

Här har ni mig Charlie. En del tror att jag är en kille bara för
att jag heter just Charlie. Men nix, en tjej,
det är vad jag är och gillar att vara
Husse är det bästa jag vet, så där husse är, där är också jag.


Här sätter vi ihop en säng tillsammans .......


måste bara pussa husse
för han är så fin...tycker jag
och då vill jag så klart visa honom vad jag känner.....
och det är bra mycket det.

2 kommentarer:

  1. Hihi, man blir ju alldeles fnittrig och varm av dina alltid så härliga bilder! :) Hundarna ser alla så gos-vänliga ut! Ni verkar ha ett så roligt och harmoniskt liv tillsammans.

    Hoppas din dag har gått bra med proverna och allt vad du nu har hittat på!
    Varmaste Kramarna! :)

    SvaraRadera
  2. Blir själv så gladfnittrig när jag ser dessa bilder som på pricken lyckats fånga Charlies och hennes husses nära gemenskap. Vad än husse gör, så hänger Charlie med. Ska försöka ta en bild när hon och husse stretcha(hur nu det stavas)efter att de joggat...inte bara Charlie som hänger med ut på joggingrundorna, men bara hon som ska göra som husse gör.
    De flesta prover var bra..kreat hade gått upp en aning och snabbsänkan, verkar som om jag har en infektion någonstans.
    Den 17-18 maj var det 13 år sedan jag fick min njure...vi har för det mesta kamperat bra ihop
    och stortrivts med varandra...hade tänkt skriva om det men annat kom emellan Stålljusa kramar

    SvaraRadera