torsdag 17 februari 2011

Bellamy Brothers ~ Let Your Love Flow


Guuuu, vad jag längtar efter grönska, fågelsång, barfotaspring och humlesurr.
Diggar inte så värst mycket att frysa, frysa och frysa.
Undras om vi inte skulle kunna hjälpa våren att orka tina fram, i alla fall lite fortare ur sitt fastfrusna tillstånd. Och då, mina damer och herrar, finns det nog bara ett sätt som hjälper .....Let your Love Flow... Hörninini, tror ni inte .... att...om ... vi alla... hjälps åt att mobilisera vår kärlekskraft och tillåta den att forsa fram likt en vårflod, att denna varma kärlekskraft då skulle tina fram våren så mycket fortare ... vi provar, ta iiiii för kung och fosterland och - let your love flow - då måste väl ändå vintern ge vika för en så stark och framvällande kraft och släppa våren fri.. Jappp!! Jag tror, jag tror. Sååå.. Let your love flow -----
"jag tror inte att det blir soooommar ifall inte nån sätter fart----"

3 kommentarer:

  1. Hänger med, skynda på, vi vill hA VÅR!
    Stick, gamla vintergubbe, isstubbe, som förstör alla blommorna och myrstackarna..
    Fångar solvärme, jordvärme, utspilld kråkvärme, kärleksvärme..
    Blåser bort vinden, kastar snön i rymden...
    Kramar/Raya

    SvaraRadera
  2. Brrr, hänger på också och tar iiii allt jag kan!
    Bra låt förresten!

    Tråkigt med lurvisen som har problem med binjurarna, hoppas medicinerna ska fungera så att han kan fungera. Fortsätter hålla tummarna för att han ska kunna leva gott i några år till, för det kan han väl om medicinerna hjälper eller? Jobbigt när ens djurvänner blir sjuka.

    Jag blev inte ensam i helgen, maken ville inte åka eftersom jag varit dålig under veckan här. Jag bad inte honom stanna, beslutet var helt och hållet hans. Har haft ågren och funderat om jag kunnat göra annorlunda, men någonstans får man väl släppa det och tänka att han är vuxen och får ta ansvar för sina egna tankar och beslut.

    Ha det nu så bra i helgen. Kramisar!

    SvaraRadera
  3. Hahaha....Underbart härliga Rya och Smörboll!!! vad kul att ni hjälpte till att mobilisera kärlekens kraftfulla krafte och kan ni tänka...idag lyser och värmer soooooolen och fåglarna kvittrar i kör !!! Jippiiii!!! Fågelsjungande gladkramisar till er båda Humlina

    (smörboll svarar dig på din blogg om det du skriver om ansvar osv.)

    SvaraRadera