onsdag 8 december 2010

i morgon bitti får ni mer än gärna hålla alla tår och fingrar, ja allt som bara går att hålla .....


För då opereras min smarta, intelligenta....och härliga musketör-tjej
för en tumör i sitt ene bröst/juver. Vi vet inte om det är en godartad typ...eller...
Musketörerna börjar en efter en kliva in i senioråldern, yngsten är fem, de tre äldsta blir tio ...Jag kan fortfarande inte låta bli att häpna inför tidens turbofart, fast jag ju vet i huvudet, hur tiden funkar. (Känns som om det var alldeles nyss som jag skrev om förra årets julförberedser. ) Hundar har verkligen ingen lång livslängd. Undras varför katter lever så mycket längre?
Nä, hörni, ingen ide att jag skriver mer för det är verkligen rörigt i mitt tankekontor "åsså" ska jag bada henne inför operationen. Såååå... Håll alla tummar, tår, ja allt som går att hålla...klockan nio i morgonbitti opereras hon...min Kenia.

4 kommentarer:

  1. Då håller jag tummarna stenhårt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna hårt.. Lycka till, hoppas det går bra! Kramar från mig/Raya

    SvaraRadera
  3. Håller alla tummar och tår jag har! Hoppas allt ska gå bra!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Hann inte hålla tummarna i tid men hoppas i efterhand att allt har gått bra! Äsch, jag håller tummarna nu i alla fall...det kanske kan hjälpa ändå!

    Kram,
    Å

    SvaraRadera