torsdag 18 november 2010

Don't Let Go - Bryan Adams and Sarah McLachlan (With Lyrics) HQ



Hej Gud!
Hur mår du? Jag mår bra. Jag önskar att det blev
fred på jorden och att alla som svälter får mat.
Hur gammal är du?
Jag önskar att alla dumma blir snälla. Jag tror på dig.
Hoppas dom slutar skräpa i naturen och att hela
jorden blir ett paradis.
(Erik 10 år - Ur boken Barns tankar om ....Gud, Jesus, änglar, himlen,kyrkan, livet och döden)

*Detsamma önskar också jag ..... Fridefulla fredskramar Humlina

4 kommentarer:

  1. Det var fina och stortänkta tankar från en liten kille. Håller också med. Jättefin sång förresten!

    Den boken måste jag se om jag lyckas hitta, vore intressant att läsa.

    Hoppas du har det bra hos dig! Kramar! :)

    SvaraRadera
  2. Halloj Smörboll...Boken har jag skickat efter på www.adlibris.se.Tror att den kostade 133 kr Finns många härliga tankar i den.
    Annars är jag småförkyld, så jag har bromsat lite på farten men jag mår fint i själen och Solen, hon skiner så vackert, ser verkligen ut som ett mysigt jullandskap. Har massor av fåglar vid mitt fågelmatbord, särskilt gulsparvar...nu går det åt mycket fågelfrön.
    Önskar dig en härlig själsfindagidag kramisar Humlina

    "Jag vet inte vad livet är
    Jag har aldrig hört talas om livet.
    Jag lever
    det måste vara livet
    Jag tycker det är bra att leva.
    Igår hade jag ingenting att göra
    då var livet tråkigt.
    När jag är ledsen
    då är livet urtråkigt." (Fredrik 12 år Ur Barns tankar om...)

    SvaraRadera
  3. Din sista bild på alla hundarna och texten "Allt delar samma andetag" kopierade jag och satte upp på mitt kylskåp. Jag blev så berörd av bilden och texten, hoppas det är ok för dig om inte så kastar jag bilden, tala bara om ifall du inte tycker om mitt tilltag.
    Kram och tack för alla vackra stunder du skänker mig

    SvaraRadera
  4. Självklart är det OK att kopiera bilden och alldeles särskilt om den kan tillföra dig/din själ något gott. Skickar innerligt mjuka kramar med med massor julmys iiiii.Humlina

    SvaraRadera