onsdag 1 september 2010

Eva Dahlgren* Vem tänder stjärnorna

Det kan inte hjälpas, men vissa dagar är bara lite extra magiska och fina och idag är just en sån där extra magisk och fin dag. Var hos doktorn idag ...och...mitt krea var 124!!! Helt ooootroligt!! För det mesta håller sig mitt krea mellan 135-145. Så lågt som 124 tror jag bara att jag haft då jag var nytransplanterad. Så ni kan tro att mina inre stjärnor har tindrat och blinkat för fullt i glädjens alla färger hela dagen lång. Det känns nästan som ett under

Nu önskar jag er alla en sköööön och innerligt goooo-natt

2 kommentarer:

  1. Wiiihoooo! :) Vad härligt att höra, hihi!
    Kan tro att du blinkade och tindrade som en julgran i går, det är bra!

    Hoppas du fick sova något! Kramis!

    SvaraRadera
  2. Hahaha...det var på pricken beskrivet...som en julgran blinkade och tindrare hela jag...näää inte kunde jag somna, det var alldeles för mycket glädje i knopp och kropp

    Julgransglittrande glakramar Humlina

    SvaraRadera