måndag 26 oktober 2015

NU ni ... är det dags att göra ett DNA-Test för Hundrondellens glada Happy

Jag tror på schäfer och collie
Mats tror också på schäfer plus Golden retriver
Är det någon som våga sig på en gissning?
Happy är så glad i alla tjejerna i musketörgänget, Pussar och pussar,ALLA så det står härliga till, allt för att tydliggöra sitt stora gillande. Tjejerna däremot är måttligt förtjusta, men det bryr han sig inte särskilt mycket om, Det ser nästan ut som att han tycker att det bara är roligt, särskilt när Kenia morrar med en tom tandrad i överkäken. Måste erkänna att jag själv drar på munnen, för det ser bra roligt ut.
Vi tränar nu Happy,för att lära honom att visa damerna all respekt, när de så tydligt visar att de inte uppskattar hans sydländska glöd. Ett nej, är ett nej, men det är inte det lättaste för en glad charmör att ta till sig.

2 kommentarer:

  1. Ja, ett nej är ett nej. :) Ture har med ålder och mognad börjat förstå det.
    Jag tror också på schäfer och collie! Enormt söt Happy i alla fall! :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Inte alldeles lätt för en stor livsälskande Happy, som så gärna vill dela med sig av all överflödande glädje till de övriga. Men, han är en klok kille, så han försöker. Med Happy är det så att man "pratar" med honom, så som jag tidigare gjorde med min collietjejer, det är därför tror jag att han har collie i sig.
    Solen ler från sin himmel idag och ler gör också vi, av det kära besöket
    I morgon ska jag ut med "hundsulkyn" Har krånglat med skaklarna, men nu äntligen blir det köra av.
    Livsbejakande kramar från Anna-Lena

    SvaraRadera