måndag 13 februari 2012

Tillökning .......vår vackra Ladushka har äntligen kommit hem.


Stooort Varmt Tack Valeria ... du hundarnas ängel, för att du tog med dig Ladushka till Arlanda och ett ännu varmare tack för allt du gör för att hjälpa utsatta och hemlösa hundar att få ett alldeles eget hem. Glad är jag att just DU finns (www.hundsamarit.se)






Vår Ladushka har anlänt efter en lååång väntan ... vår mirakelhund



Här är hon ute och bekantar sig med vår natur och med "pippi" tjejerna. Vi tar det lilla lugna och låter henne bekanta sig med några musketörer i taget.


Vilken kanontjej!! Så mycket som hon varit med om, men visar ingen rädsla inför allt det nya, utan bara en stor nyfiikenhet och en stor vänlighet mot alla människor hon möter.

10 kommentarer:

  1. Vad fin hon är! Längtar efter att få träffa henne. Tack för mysigt samtal idag! Puss.

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken sötnos som nu fått komma till ett kärleksfullt hem!! :) Roligt för er och vovvarna med en ny familjemedlem!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Mikaela... javisst är hon fin och dessutom är hon lättlärd. Lite av ett mirakle är det att hon hittades precis när jag skulle till arlanda för att hämta en annan hund. Tack det samma ...mysigt och glädjefullt samtal Puuuuussar

    SvaraRadera
  4. Hej Tanja!
    Ja,Hon är verkligen fin och go med ett helt fantastiskt psyke. Det har varit många turer innan hon äntligen kunde komma hem till oss. Återkommer på bloggen om det, för nu är det utevistelser som gäller, Solen skiner och VÄRMER idag....ett litet takdropp har jag sett, nu går vi med raska steg för att möta våren.
    Har varit inne och läst dina blogginlägg, fiffigt med fotodagbok
    Kramisar till dig

    SvaraRadera
  5. Läste hos döttra din att du fyller år! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! HIPP HIPP HURRAAA! Hoppas du får en härlig dag! Kram! :)

    SvaraRadera
  6. STOOORT VARMT GRATTIS KÄRA SYSTRA MIN..KRAAAAM

    SvaraRadera
  7. Tack DU Tanja för dina gratulationer.
    Solen skiner så varm och go på min dag och jag behöver inte laga mat.... så då du, kan det inte bli annat än en finemangfin födelsedag.
    SolskensVarma Kramar

    SvaraRadera
  8. På kärlekens vingar kommer Varma GrattisKramar flygande till dig "söstra min"

    SvaraRadera
  9. Hej :) Hittade hit via Mikaelas blogg! Hon hade skrivit så fina ord om dig ... och uppmuntrat till att gratta dig ;)

    Så även fast jag inte känner dig - Grattis på Födelsedagen! ... den kanske var i går i och för sig ...blir lite yr av all tidsskillnad :)

    Superfina bilder förresten :) Norrland är jättevackert!

    Kram / Gabriella i Michigan

    SvaraRadera
  10. Vaaaarmt Tack Gabriella för din grattishälsning. Den värmde ... inte spelar det någon roll om vi känner varandra eller ej...men nu du, NU vet jag i alla fall att just DU finns.
    Allt gott önskar jag dig och än en gång Tack!
    Modigt gjort av dig

    SvaraRadera