tisdag 21 februari 2012

En himla massa grattis till oss ....




Snurrat en massa varv runt vårt jordklot ... det har vi

Delat liv-moder ... det har vi

Att som barn, ha fått uppleva den märkliga obegripligheten, av att ha fått ta emot pengar av helt främmande människor ... bara för att vi var tvillingar ... det har vi.

Blivit jämförda och dissikerade ... bara för att vi var/är tvillingar ... det har vi

Ofta blivit sedda som en ... fast ... vi var två ... med varsin helt egna personlighet .... det har vi


Ja du, mycket har vi varit med om under vår livsvandring, många spännande upplevelser har det blivit och också, emellanåt, har vi ställts inför svåra utmaningar som har tyckts omöjliga att hantera och finna lösningar på , men som på samma gång, vidgat vår livssyn och gett oss lite starkare "själsmuskler"


Stort Grattis "söstra min" Dels för att du fyller år, men än mer för att du kämpat och övervunnit en massa hinder på livets hinderbana. Ibland har du tvekat lite i "ansatsen", men då jäklar har du "spottat i nävarna" och tagit ny sats och vips, så kom du över. Lycka !!


Att gå livets utmaningar till mötes, till det krävs en hel del mod och tillit, och det har du.

Varma Kramar med mycket kärlek iiiii skickar jag till dig på din alldeles egna dag. Din storasyster Anna-lena (5 min äldre än dig är jag... tjohoooo)

1 kommentar:

  1. FAaast jag har alltid varit längre...ler
    Nog har livets prövningar varit på besök..ibland kortvarigt ibland lite längre
    Men du har alltid hittat åt solen ,både inom o utom dig och varit en glädjespridare o inspiratör för mig o en mångfalld andra som kommit din väg
    Tack för ditt fina inlägg och dina kärleksfyllda ord Kram

    SvaraRadera