tisdag 25 oktober 2016

Idag, vill inte min dator göra det jag vill. Strejk verkar ha utbrutit

Hej alla mina läsare!
Idag hade jag tänkt skriva om dagen då min fröken,( jag gick i första klass)berättade för mig den stora sanningen om att: "pojkar är pojkar" :)
Men, min dator har låst sig, lånar Mats just nu, Upplever det som att låsningarna dök upp i och med att vi uppdaterade till Windows 10?? Fast ... det kan bero på något annat också.


Mina fjortonåriga damer, Kenia och Charlie, ska i morgon till veterinären för tandsanering. Huuu! Lite orolig känner jag mig allt.

Hoppas att min dator "kommer ur sitt krampaktiga läge" till i morgon
Typiskt ... jag som har skrivlust.

Ha det världsbäst

3 kommentarer:

  1. Kram o tack för din vackra o insiktsfulla blogg Hoppas det löser sig med datorkrampen Vad vackra dina hundar är o humoristiska

    SvaraRadera
  2. Kram o tack för din vackra o insiktsfulla blogg Hoppas det löser sig med datorkrampen Vad vackra dina hundar är o humoristiska

    SvaraRadera
  3. Tror knappt att det är sant ... någon har kommenterat på min blogg!! Så, roligt!
    Tack för dina ord, de värmer.
    Just nu har datorns "kramp tillstånd" i alla fall för idag släppt.
    Kram till dig

    SvaraRadera