lördag 26 maj 2018

MOST BEAUTIFUL WALTZ EVER - Waltz of Love by Ernesto Cortazar



Sitter ute och intar min frukost och mitt morgonkaffe.
Samtidigt som fåglarna bjuder oss på en ljuvlig morgonkonsert.
Kan inte annat än glädjas över livet och över att finnas till.

Mitt självförtroende har garanterat vuxit några centimeter.de senaste dagarna.
Varför? Jo jag har varit på ett gym. och tränat!!!??
Dit gick jag med stolt huvud i kläder som verkligen framhävde "kroppens alla bulliga kurvor"
Wow! Så modigt av mig.
.... min kropp den har verkligen sina alldeles egna skäl till att se ut som den gör
och därför förtjänar den verkligen min uppbackning och inte min kritik.
.
Har åkt på artros i mitt högra knä. och då är det träning som gäller.Inte vila, som jag trodde.
Rona, hon har gått omkring med en "dumstruten" på huvudet ett tag, detta efter en lättare operation. Denna strut lyckades hon pangade rakt in i mitt högra knä.
Det kändes, vill jag lova.
I en vecka har det inte gått att belasta knäet,men nu både går och tränar jag.
Första gången i mitt liv som jag besöker ett gym.Häftigt!

Ha det världsbäst i sommarvärmen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar