söndag 28 juli 2013

Hurra! Hurra! Grattis på din dag

Grattis! Grattis sonen!
Hurra! Hurra!! På din dag. 

Minns precis som igår, dagen då du kom med flyget och jag rusade ut på landningsbanan och personalen försökte stoppa mig och sa att det var förbjudet att vistas där. "Förstår ni inte!" svarade jag glädjestrålande,  medan jag fortsatte springa  fort, så fort. "Jag ska ju möta min son." Då, log dom.
När jag äntligen, fick se dig , så log du så stort, när du såg mig, din blivande mamma, för första gången., nästan som om du kände igen mig. Vilken ofattbar lycka ... Du, vår son, hade äntligen kommit hem och jag hade äntligen blivit mamma.
Så stort.... så magiskt.

I fyra låååånga år väntade och längtade vi efter dig.
Du växte inte i min mage, men i mitt hjärta bar jag dig.

Massor med Grattiskramar



2 kommentarer:

  1. Vilken fin kärleksförklaring till din son. ♥
    Jättefint foto! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Tack Tanja!
    Du ser, vad jag försöker låta bli att le/skratta ...ville inte le/skratta och riskera att se ut som en murkla i ansiktet ...fast log gjorde myyyyycket på insidan :)... men det var då det, nu för tiden tänker jag inte särskilt ofta på det, utan släpper ansiktsmusklerna helt fria att skrynkla sig så mycket de bara orkar och vill ...
    Kramisar

    SvaraRadera