onsdag 28 november 2012

Gheorghe Zamfir Winter



Goooomorgon alla människor!!
Gänget sover, så jag passar på att tassa in och önska er en mysgo dag.
Mörkret är verkligen mörkt nu, men, snart så börjar det vända. Först ska mörkret bli så mörkt som det bara går, sen är det dags för ljuset att göra det samma. Längtar som vanligt i dessa mörkertider efter snöööö. Snön gör allt så mycket ljusare och roligare. På fredag, då har de sagt vädermänniskorna, att då kommer snön och hälsar på och då blir det äntligen dags för mig att välkomna snön med en gladtruddeluttig form av snödans. Nu vaknas det, dags för frukost.  Hadetsåjättfintidag Kram

2 kommentarer:

  1. Vad julmysigt du gjort här! Jo, nu har snön kommit hit i alla fall! Känns lite trevligare faktiskt. Ha en härlig dag! Kramar ♥

    SvaraRadera
  2. Ja du, nu har snön anlänt och jag har äntligen fått hälsa den välkommen med min årliga snötruddeluttiga snöskuttande dans. Så mycket ljusare allt plötsligt blir, mitt snödiggande gäng, de ser ut som snögubbar av allt skuttande och rullande i snön.
    Mysglada snökramar

    SvaraRadera